zondag, november 12, 2006

dag 10 - Alphen aan den Rijn

Het is vandaag de tiende campagnedag en op deze zondag staat het Zuid-Hollandse Alphen aan den Rijn op het programma. Deze dag was al lang gepland. Het is de woonplaats van Gerard van As en de campagnecommissie was ervan uitgegaan dat Gerard deze thuiswedstrijd zou spelen. Maar niemand heeft ook nog maar iets gehoord van Van As na zijn plotselinge vertrek uit de Tweede Kamer, ook wij niet. Dus deze Koperslager zou zijn naam niet waard zijn wanneer hij dan niet zelf die rol zou oppakken.

De bus zal om 14:30 uur vertrekken. We kijken namelijk eerst met het gehele campagneteam naar Ajax-PSV.

In Alphen zal het ongetwijfeld een dolle boel worden. Ik ken veel Alphenaren persoonlijk en ik ken ze allemaal als fatsoenlijk, recht-door-zee. Dit gaat goed komen. Ik voel het, dit wordt het keerpunt in onze keiharde campagne. Deze zondag zal als "Sunday, Bloody Sunday" de politieke geschiedenis ingaan. Vanaf vandaag zal alles anders zijn. Ik verkneukel me in gedachten nu al bij de eerstvolgende peilingen van die Maurice de Hond; ik gok op minimaal zeven zetels!

3 opmerkingen:

Freek zei

Het gaat niet goed met de campagne Marcus. Ik had je nog zo gewaarschuwd. Wie zijn programma niet laat doorrekenen door het CPB wordt niet meer serieus genomen. Media, kiezers... ze laten je links (of in jouw geval rechts) liggen. Alleen een grote publiciteitsstunt kan je nog aan stemmen helpen. Succes nog de komende anderhalve week.

Anoniem zei

En Marcus,
Heb je al een beetje gevoel hoe je gaat scoren vandaag??

Isis zei

Jammer Marcus... Uiteraard heb ik op je gestemd, maar ik heb Ferry Mingelen niet over je horen analyseren!

Kop op! Het land heeft in elk geval voor fatsoen gekozen! Dat is je winst..