maandag, november 06, 2006

dag 4 - Amersfoort / Kaatsheuvel / Amsterdam

Vandaag wederom de kiezer opgezocht. In het Dierenpark van Amersfoort laat ik me rondrijden op een kameel. Daarna voer ik de aapjes. Jammer dat er in november zo weinig bezoekers in het park aanwezig zijn.

Daarna snel in de campagnebus naar Brabant, naar de Efteling. Daar van hetzelfde laken een pak: ik loop moederziel alleen door het sprookjesbos. Bij Roodkapje tref ik gelukkig een gezinnetje met twee kleine kindjes, ik draai mijn verhaal af - goed ingestudeerd en bijna in één keer goed - en dan blijken het Russische toeristen te zijn. Ze kijken me uiterst verbaasd aan, deinsen iets terug en lopen vervolgens geschrokken verder naar het kasteel van Doornroosje. Het ritje in de Python gebruik ik om te flyeren, totdat de leiding van het park mij sommeert het park te verlaten. Maar niet nadat ik eerst alle foldertjes met een prikker moeten verzamelen en bij Holle Bolle Gijs moet inleveren.

Ik had mezelf 's avonds uitgenodigd bij 'De Wereld Draait Door'. Bij de studio in Amsterdam aangekomen mag ik niet naar binnen. Maar wanneer even later een langharige slungel op een lichtblauwe motor komt voorrijden, mag 'ie er met motor en al in! 'De wereld draait door' draait door.

Ik heb op de een of andere manier nog steeds niet het gevoel dat mijn campagne lekker loopt.

Geen opmerkingen: