zaterdag, september 30, 2006

Het Verkiezingscongres

Vandaag houden veel partijen hun verkiezingscongres om hun kandidatenlijsten vast te stellen. Een rituele dans om de leden zogenaamd inspraak te geven. Aan die onzin doet de Partij voor het Fatsoen natuurlijk niet mee. De kandidatenlijst is een kwestie van de juiste man op de juiste plaats. En die beoordeling kan natuurlijk alleen door de partijleiding goed worden genomen. Want stel je voor: voordat je het weet kiezen de leden iemand die totaal ongeschikt is hoog op de lijst, alleen maar omdat ze het een aardig persoon vinden of zo. Ik moet er niet aan denken: een neger, een homo, een moslim, een vrouw, een student, een Brabander, vreselijk!

Ik heb mijzelf op nummer 1 tot en met 20 van mijn kandidatenlijst gezet. Op nummer 21 staat Gerard van As. Ik wacht nog op een berichtje van hem dat hij zich bij onze partij aansluit, maar ik ga er alvast maar van uit dat hij dat even vergeten is te sturen.

Ik hou niet van inspraakgezeur. Ik ben tenminste duidelijk. Daar houden kiezers van.

1 opmerking:

Anoniem zei

Marcus is te klonen. Geweldig....