zaterdag, augustus 26, 2006

Welkom

Hedenmiddag ontving ik de volgende e-mail:

Geachte heer Ir. Koperslager,

Het moet mij van het hart dat ik in toenemende mate ontevreden ben over de inhoud van uw bijdragen aan Franz’ World. Ik was in eerste instantie blij dat ik een bijdrage kon leveren aan de verdere democratisering van ons land. Maar op dit moment maak ik mij eerder zorgen over de ingezette ontwikkelingen. Uw goedkope, demagogische, populistische praatjes hoor ik tegenwoordig overal, niet langer alleen aan de borreltafel. En dan dat continue afzeiken van D66, dat is voor één keer leuk, maar u moet niet aan de gang blijven.

Reeds eerder heb ik u off-line gewaarschuwd hiermee op te houden, maar uit uw laatste bijdrage blijkt dat u zich nergens iets van aantrekt, en dat u als een ware Tank overal doorheen dendert, in uw niets ontziende zucht naar politieke macht.

Ik vrees dat de vele lezers van dit blog een totaal verkeerd beeld van mijn maatschappelijke ideeën zullen krijgen. Dat is voor mij aanleiding om met onmiddellijke ingang de volgende maatregel te treffen:

ik trek uw bevoegdheid om op Franz’ World te publiceren in.

U zoekt het verder zelf maar uit op uw eigen blog.

Om de democratische principes geen geweld aan te doen, zal ik, ten behoeve van die lezers die wél geïnteresseerd zijn links plaatsen naar uw eigen blog.

Gegroet,

Franz

Nogal teleurstellend, moet ik toegeven. Maar De Tank is niet voor één gat te vangen. Ik heb direct een nieuw platform gecreëerd om van daaruit de terugkeer van Het Fatsoen in Nederland te propageren. U bent van harte welkom.

Het behoeft geen betoog dat bovenstaande maar weer eens duidelijk aantoont hoe de gevestigde media, waartoe ik Franz' World toch wel mag rekenen, er alles aan doen om mij te dwarsbomen. Maar De Tank zou de De Tank niet zijn als ik mij hierdoor de mond zou laten snoeren.

1 opmerking:

Isis zei

Go Franz.. Go Franz... !

Rechts door zee, is not my steel en krijgt tegenwoordig veel te veel ruimte om populistische en ondoordachte meningen te ventileren..

Sorry Marcus!